follower yang cool !

Selasa, 27 Mac 2012

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia :)


Nak cerita pasal apee ehhhh ? kihkihkih . Haa Firstly , Congrats to all '94 batch yang berjaya mencapai keputusan SPM terbaik sepanjang lima tahun ni . *saya termasuk ! !* . Tahniah dekat diri sendiri hihi :) . And tahniah laa dekat sesiapa yg dapat Straight A's tuu , lagi-lagi Straight A's plus(A+). Ahhh ! malas lahh cakap pasal budak-budak pandai ni. K rezeki masing-masing . They deserved to get that after two years working very hard . Bukan macam gua, tengah SPM pun boleh seronok main Facebook and Twitter hihi *Buat Peace*. 


Ni result guaa ! Amacam ? luu adee ? Hahahaha Ktipuu je tuhh
(copypaste dari Google)


Itewwww dapat 6A 4B jeee *lap hingus* . Atau result sebenarnya 2A+ 2A 2A- 2B+ 2B , K yang ni tak tipuuu . Gua pegang number 2 tuuu hihi . Moderate jee tapi pape pun kena bersyukur setelah aku berusaha online senyap-senyap malam buta untuk hilangkan rasa tension nak SPM kahkahkah. K serious taktipu. Rasa macam taklayak dapat result macam ni pun yee juga sebab gua belajar main-main je dulu. Rezeki Allah bagi. ALHAMDULILLAH :)



A+ - BM dan Sejarah *subject Sejarah memang gua pegang dari dulu* favourite subject tuh.
A - Matematik dan Agama Islam *yang ni no comment*
A- - Sains Pertanian dan Bahasa Inggeris *memang layak ahh dapat cukup makan*
B+ - Biology dan Kimia *dua subject ni saya target C je lagi-lagi Kimia, memang dapat D/E je masa sekolah*
B - Addmath dan Physic *Physic gua target A tu u.u , Addmath tu memang malas nak cerita, benci subject tu dari azali sebab pernah failed. Nasib baik SPM dapat B.

Memang tak power manaaaaaaaa. Saya takde tuition dulu. K diammmm. Korang yg parents hantar Tuition tu belajar ahh betul-betul. Hargai sikit duit yang Parents korang laburkan okayyyyyy :)


And, to This Awesome Junior , korang belajar betul-betul Kayyyhhh . Tu je nak pesan . Malas nak nasihat banyak-banyak hahahaha .


And this , Pilihan kursus yang saya pilih untuk UPU . Most of them , Sains Kesihatan . Actually , iteww minat Human Resources. Tapi, program Diploma dia ada dekat UniSZA TERENGGANU jeeeee u.u . Ganuuuu tuhhh ! jauhhh ! . So my plan, after habis Asasi Sains Pertanian, nak sambung Degree Human Resources. Fyi, Asasi Sains Pertanian ni ada banyak cabang, bukan untuk pergi ke bidang Pertanian Sahaja K. Doakan saya dapat Asasi Sains Pertanian tuu . Aminnnnnn .


Haa tu je laaa . Kbyeee :)


2 ulasan: