follower yang cool !

Ahad, 15 Januari 2012

Vlogger

Hai ! Hai ! hari ni me Izyan Hazwani dah tanak setoryy about my life anymoreeeee ! But I want to share about Vlogger . MatLuthfi ...... Haa comel kann dia <3 <3 hehe . Siapa yang tak kenal dia vlog dia semua best best kott . He is one of the Best Malaysian Vlogger .




Omeyy kann hehe . Mata sepet dia tuh . Macam Korea dahh trolol ! And I respect him most because he with brain . He is currently further his study at Australia . Bakal Arkitek ni brohh . Tak sure asal dia nih , Kedah kott sebab the way he speak macam dialek orang Utara . 

My suggestion kalau korang bosan ! Go and watch his video at Youtube . Just search : matluthfi90 . I will bet korang takkan bosan tengok semua Video dia , Lawak but at the same time video dia ade content yang useful . 

One of his best video :)


Yang ni Lawak gilooo !


So enjoy it . K bye :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan